fbpx

Termin wyjazdu:
7-9 marca 2025

Dużo technicznej jazdy wąskimi drogami. Zjazdy i podjazdy, koleiny. Drogi szutrowe, gruntowe i asfaltowe, przejazdy przez brody. Trasa do przejechania dla typowego wyprawowego auta 4×4.

Doświadczenie nie wymagane, seryjne auto 4×4.

Doświadczenie nie wymagane seryjne auto 4×4 z oponami minimum AT, reduktor, kinetyk.

Doświadczenie minimum jedna impreza jednogwiazdkowa, auto 4×4, opony AT, reduktor, lift zawieszenia, wzmocnione punkty zaczepu do kinetyka, kinetyk.

Miminum jedna impreza trzygwiazdkowa, auto 4×4, opony minimum AT mile widziane MT, reduktor, lift zawieszenia blokady, kinetyk, wyciągarka.

Doświadczony kierowca z profesjonalnie przygotowanym autem wyprawowym.

Wymagania:

  • Samochód z napędem 4×4 z reduktorem
  • Opony minimum AT lepiej MT
  • Taśma holownicza
  • Wyciągarka mile widziana choć niekonieczna
  • Szekle
  • Radio CB
  • Części zapasowe

Baza imprezy. Noclegi:

Końska Dolina
Izby 50, Uście Gorlickie

Masz pytania?

Zadzwoń: 607 955 607
Napisz: info@podroze4x4.pl lub Skorzystaj z formularza:

    Zobacz inne wyprawy:

    Offroadowy Dzień Kobiet w Beskidzie Niskim

    Beskidzkie bezdroża. Błoto i dobra zabawa 4x4 zamiast kolacji przy świecach!

    Spotkanie przeznaczone jest dla posiadaczy samochodów terenowych z napędem na cztery koła. Nacisk położyliśmy na turystykę offroad oraz integrację środowiska miłośników samochodów terenowych. Przygotujemy dla Was około 60-80 km tras podzielonych na dwa dni jazdy.

    Trasa poprowadzona  jest tak, by uwypuklić piękno terenów dawnej Łemkowszczyzny.  Możesz się nastawić na walory widokowe, ale także na cięższą, techniczną jazdę offroad. Dużo zjazdów, podjazdów, podmokłych miejsc wymuszających użycie wyciągarki lub liny kinetycznej. Wszystko jednak do przejechania typowym autem wyprawowym.

    W sobotę w połowie dnia (jeśli tylko pogoda pozwoli) zatrzymujemy się na godzinkę i  przygotowujemy ognisko.

    Ze względu na zimowy czas wszystkie noclegi odbędą się w hotelu (z wyżywieniem: śniadanie i kolacja).

    Czekamy na Was!

    Offroadowy Dzień Kobiet. Szczegółowy plan imprezy

    Szczegółowy plan imprezy:

    Dzień 1 – piątek
    17:00 – Przyjazd do miejsca zakwaterowania.

    Dzień 2 – sobota
    08:00 – 09:00 – Śniadanie.
    09:00 – 17:00 – Całodniowy wyjazd w teren. Jazda drogami asfaltowymi, szutrowymi oraz w terenie o różnym stopniu trudności.
    18:00 – Wspólna kolacja połączona z integracją.

    Dzień 3 – niedziela
    08:00 – 09:00 – Śniadanie i wykwaterowanie, zakończenie imprezy.
    09:00-15:00 – Wyjazd w teren. Jazda drogami asfaltowymi, szutrowymi oraz w terenie o różnym stopniu trudności.
    15:00 – Zakończenie imprezy.

    Koszty uczestnictwa

    Udział w imprezie własnym samochodem terenowym

    750 zł/załoga

    • I rata 400 zł, przy zapisie
    • II rata 350 zł, na 7 dni przed imprezą

    Udział w imprezie w samochodzie organizatora

    1000 zł/osoba

    • I rata 400 zł, przy zapisie
    • II rata 600 zł, na 7 dni przed imprezą

    Udział w imprezie wynajętym samochodem

    3000 zł/samochód

    • I rata 400 zł, przy zapisie
    • II rata 2600 zł, na 7 dni przed imprezą

    Oferta dotyczy wynajmu od Podróże4x4, samochodu wraz z niezbędnym sprzętem dla całej załogi: Land Rover Discovery 1 (w cenie bazowej) lub Toyota Land Cruiser 80 (3600 zł)

    Cena obejmuje:

    • przygotowanie i poprowadzenie imprezy
    • przygotowanie legalnych tras
    • opieka organizatora
    • pamiątkowe gadżety

    Cena nie obejmuje:

    • wyżywienia i hotelu
    • ubezpieczenia na czas wyprawy
    • paliwa

    Opcjonalny nocleg i wyżywienie w bazie imprezy, obejmuje:

    • noclegi, do wyboru:
      • w pokoju 2-osobowym: 380 zł
      • w pokoju 4-osobowym: 580 zł
    • wyżywienie (2 śniadania, 2 obiadokolacje) :
      • dla osoby dorosłej: 150 zł
      • dla dziecka powyżej 12 lat: 105 zł
      • dla dziecka poniżej 12 lat: gratis

    Zgłoszenia na imprezę

    Aby zapisać się na wyprawę, należy wypełnić i wysłać poniższy formularz oraz opłacić opłatę rezerwacyjną (I rata) w kwocie i na konto podane poniżej oraz w e-mailu jaki Otrzymasz po wysłaniu formularza. Na 7 dni przed imprezą prosimy o wpłatę II raty.